Alla inlägg den 6 november 2011

Av Saga - 6 november 2011 23:16



På bilden till vänster vägde jag ca 100 kg. Bilden till höger är nu, efter att ha gått ner 10 kg. 

Min vikt står fortfarande väldigt stilla. Irriterande som attan.

 

 

Av Saga - 6 november 2011 19:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

..

Av Saga - 6 november 2011 17:32

Och så inser man att man har pussat en 94a.

Av Saga - 6 november 2011 11:52

Misstänker att jag har dött. Bakfull, ja. 

Ebba blev jätte full, så vi skickade hem henne i en taxi, alltså kunde jag inte komma in på klubben eftersom hon behöver mitt pass för att fixa visum. Hamnade på spice med mina nya Lommavän. Vi toh taxi till Lomma och efterfestade hos honom, skulle her men insåg att mina nycklar låg hos Aneta. Vaknade imorse av att hans bror kom och lämnade hans barn.


Vet inte om jag är slaskfull eller extremt bakis, så ursäkta mitt inlägg som säkert är konstigt.

Ovido - Quiz & Flashcards