Alla inlägg den 8 november 2011

Av Saga - 8 november 2011 22:15

År så otroligt bitter och hatisk idag (ovanligt). Vill supa skallen av mig, bli sådär dräggigt full. Men om jag skulel hitta någon som vill supa skulle det ju vara någon i Mlamö men bussarna slutar snart gå. Hade kunnat fråga min nya bekantskap i Lomma, men han ville ligga med mig så därför är jag hatisk mot honom också.

Nu ska dricka lite vin i min ensamhet och titta på Misfits.

Av Saga - 8 november 2011 19:11

Dricker vatten med lime i. Det känns lyxigt trots att jag hittade limen i en container bakom hemköp.


Lekte lite också.

 

 

Av Saga - 8 november 2011 03:00

Jag har ingen aning om vad jag ska med så mycket bröd till. Om någon vill ha så säg till! Tyvärr var det bara en tomat i ett ganska stort paket som var fin. Men bättre än inget!

Ica hade en väldans massa pizzakit och bröd.

 

Ovido - Quiz & Flashcards