Alla inlägg den 9 november 2011

Av Saga - 9 november 2011 21:59

Tittade i tatueringsgruppen på bilddagboken (förlåt dayviews), det var en tjej som hade lagt upp en bild på en tatuering hon hade på handleden, första bokstaven i hennes pojkväns namn. Jag var ju tvungen att skriva något om hur dumt det var, mitt asperger-specialintresse-tatueringar-ex vid namn Victor kommenterar, såklart, min kommentar.

Tjejen berättar efter några kommentarer att killen hade varit otrogen mot henne. Ännu bättre att göra en tatuering för honom då, visst?

Iaf, fick sådan otroligt lust att avsluta min kommentar med "det ska jag också göra, borde kanske tatuera in ett V." Men det kanske är att gå över gränsen lite?

Fast kanske inte ändå

Av Saga - 9 november 2011 16:35

Äter min gratischoklad och lyssnar på mina nya skivor som kom idag.


Innan idag var jag med mamma och hämtade deras nya kise.

   

Av Saga - 9 november 2011 03:16

Testade hemköp, trots övervakningskamerorna, men hittade ingenting där så jag fortsatte.

Chokladet kostade 22.90 kr för 100 g, jag hittade 1300 g. Bäst före-datumet har såklart passerat, men chokladet är det inte det minsta fel på. Av tomaterna har jag behövt slänga två små och tre stora.


Ovido - Quiz & Flashcards