Alla inlägg den 29 november 2011

Av Saga - 29 november 2011 21:25

Fick post av Mia inehållande två böcker, ett brev och en skiva med lite blandat. Har lyssnat på ljudboken som fanns med samtidigt som jag städade och eldade rökelser. Ljudbok är verkligen bra när man städar!

 

 

Av Saga - 29 november 2011 21:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Saga - 29 november 2011 12:05

Nu började micron brinna också. 


Har jag inte kontakt med mitt boendestöd kommer jag inte få bo kvar. 

Från Lomma kommuns hemsida:

Kommunens boendestödjare utgår från dina behov och önskningar. Boendestödet är kostnadsfritt för dig.
Boendestödjarna kan hjälpa dig att:

  • bryta isolering
  • kontakter med den öppna psykiatrin upprättas och bibehålls
  • skapa och behålla sociala nätverk
  • bli aktiv och komma i sysselsättning
  • ta kontakt med olika myndigheter
  • stödja dina anhöriga och närstående
Mitt boendestöd har inte hjälpt mig med något av detta, för jag fixar det själv.
Förutom syselsättning då, men det är inget vi ens har pratat om. 
Ovido - Quiz & Flashcards