Alla inlägg den 15 november 2011

Av Saga - 15 november 2011 22:17

Sista blogginlägget innan vi åker! 

Jag hoppas på en massa kommentarer och fråger, okej? 

Lite frågestund låter väl bra?


XOXO

Av Saga - 15 november 2011 20:01

Jag är så otroligt bra på det här med män. Det räcker inte med att en snubbe jag låg med inte pratade med mig efteråt, nu har han blockat mig på facebook också.

Jag skiter i det, men han (och hans flickvän) borde dö pga hur dom har behandlar världens snällaste människa och hennes man. Allt de har gjort för honom, jag fattar inte hur han kan göra så mot dem!

Av Saga - 15 november 2011 18:11

Skivan är bra och när jag vant mig är det inte så farligt at han är med på en bild.

Jag har fått en massa post utöver skivan har jag hämtat ett paket med väskan och sjalarna jag bestälde. Paketet hade komit in den nionde, men jag fick inget sms så idag kollade jag upp var paketet fanns. Ebba har ju mitt pass så mamma fick följa med och legitimera sig, det ska inte gå men Lomma är litet och jag gick i samma klass som ägarens son på lågstadiet. 

Har även fått brev från tingsrätten angående våld mot tjänsteman och förgripelse mot tjänsteman, rättegången blir den 19e januari.

Av Saga - 15 november 2011 14:23

Fick min Oi! the suport-skiva idag, kollar i bookleten och får ont i magen. En bild på han som slog mig för jag tog en cigg på fyllan, han som blev sur när jag ville ha pengarna han var skyldig mig och därför blockade mig på facebook, han som kunde ligga med mig och fortsätta ha mig blockad på facebook, han som sa att han saknade mig och ringde hur många gånger som helst under en kväll och dagen efter berättade om någon tjej han hade raggat på, han som en gång sa att han älskade mig och att jag var det bästa som hade hänt honom. 

Av Saga - 15 november 2011 11:54

Har tagit upp mina kläder ur resväskan igen och tagit bort och bytt ut flera plagg.

Ska jag ha någon klänning med mig? Vilken?

Vad ska jag ha för smycken?

Måste nog ha förpackningen till medicinen med mig, herregud jag äter medicin för 600 spänn i månaden.

Varför tar strumpor och trosor upp halva väskan?

Strumpbyxor får jag inte glömma!

Jag skulle kunna ha den pyamasen! Åhhh, tröjan har inte torkat än. 

Smink, ska jag ha mer än den paletten? Jo, det ska jag nog. 

Nu blev jag bajsnödig också. Så nu ska jag bajsa.

Av Saga - 15 november 2011 00:36

Vi hade alla samma rektion. "Jag hade inte släpt in oss i mitt land!"

Klockan är över tolv, så imorgon åker vi!!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards