Alla inlägg den 14 november 2011

Av Saga - 14 november 2011 16:58

Snart ska jag iväg till Aneta och hjälpa henne att packa.

Själv har jag börjat packa och har packat ner de mesta av kläderna, men behöver hjälp med en sak, svart, marinblå, orange eller senapsgul polotröja? Ska nog ta med mig två, men vet inte vilka två.

Annars har jag tvättat två maskiner tvätt, fixat pengarna och putsat kängorna som hade hunnit bli dammiga sedan sist jag använde dem. 

Av Saga - 14 november 2011 00:24

När folk rebloggar ens ego-bilder på tumblr känner man sig snygg, man känner sig ännu snyggare, samtidigt som det är obehagligt, när man hittar bilder på sig själv som man inte lagt upp där.

Att hitta bilder på folk man känner som inte själva lagt upp bilden är också läskigt. 


Nu ska jag bajsa och sedan sova. Jag är trött.

Ovido - Quiz & Flashcards